E-COMMERCE

Wijnand Jongen geeft visie op belangrijkste trends in e-commerce

In de serie 'Succes op bestelling' helpt en inspireert PostNL e-commerce-ondernemers die hun bedrijf willen laten groeien. In de eerste aflevering geeft Wijnand Jongen,...

Thuiswinkel.org bespreekt kansen van b2b op Webwinkel Vakdagen

Hoe ziet de zakelijke markt er op dit moment uit en welke kansen liggen er nog bij online b2b-verkoop? Welke stappen moeten ondernemen worden...

Greetz heeft wereldwijde primeur met gepersonaliseerd cadeaupapier

Greetz, het online platform voor persoonlijke verrassingen, maakt het voortaan nog leuker om attent te zijn. Naast het personaliseren van verrassingen zoals kaarten, ballonnen...

DS Smith geeft inzicht in wensen en grillen van veeleisende e-consument

Ruim driekwart van de Nederlanders vindt de eenvoud waarmee online besteld kan worden belangrijker dan de verkoopprijs. Dit blijkt uit een grootschalig onderzoek van...

Rajapack geeft tips over het correcte gebruik van tape

"Hoe kies, kleef en bewaar je nu het best tape?" Een vraag die de verpakkingsspecialisten van Rajapack vaak te horen krijgen. Ze leggen hieronder...

Neopost Shipping levert eerste machines aan Groot-Brittannië

Het Britse Internet Fusion, één van de grootste online outdoor retailers in het Verenigd Koninkrijk, heeft twee CVP-500 verpakkingsstations van Neopost Shipping gekocht. De...

Rapport DS Smith toont omvang wereldwijd verzonden lege ruimte

Meer dan een derde (34%) van de mondiale retailers geeft toe dat de pakketten die ze wereldwijd verzenden minstens het dubbele in omvang zijn...

DS Smith biedt inzichten over consumentengedrag

In de whitepaper 'Shopper Trends Unpacked' onthult DS Smith zes manieren waarop de wereld van retail transformeert en wat merken moet weten om succesvol...

PostNL test gebruik van herbruikbare verpakkingen bij bezorging

PostNL en FuturumShop willen minder verpakkingsmateriaal gebruiken, minder lucht vervoeren in verpakkingen en daarmee e-commerce verduurzamen. Daarom testen de twee partijen vanaf 3 september...

All4Pack Paris verwelkomt meer exposanten uit intralogistieke sector

De intralogistieke sector is in goede gezondheid en de vooruitzichten voor 2018 zien er positief uit. Het vertrouwen is op zijn hoogst sinds 2007...

“Consument verkiest passende verpakking boven uitpakbeleving”

Consumenten verkiezen voor hun online orders een passende verpakking en een zo klein mogelijk ecologische afdruk boven een ultieme uitpakbeleving. Dit schrijft Moonen Packaging...

Flora@Home verstuurt bloemen en planten met Pacombi Horti

Flora@Home, een initiatief van PostNL, maakt gebruik van de bloemen- en plantenverzenddozen van Pacombi Horti. In eerste instantie werkte Flora@Home met één standaard formaat. Nu...

Thuiswinkel Markt Monitor laat opnieuw stijging in online aankopen zien

Nederlandse consumenten hebben in het eerste kwartaal van 2018 € 6,25 miljard uitgegeven bij webwinkels, een groei van 13% ten opzichte van dezelfde periode...

DS Smith bespreekt toekomst van e-commerce tijdens succesvol event

De belangrijkste spelers op het gebied van e-commerce in de Benelux kwamen onlangs bi elkaar tijdens het event 'Energize your e-commerce' van DS Smith....

DS Smith deelt kennis, inzichten en trends in nieuw Impact Centre

DS Smith, naar eigen zeggen Europa's grootste leverancier van verpakkingen voor e-commerce, opende afgelopen week zijn nieuwe Benelux Impact Centre in Gent. DS Smith...

LAATSTE NIEUWS

TIPS VAN DE REDACTIE