In de whitepaper ‘Shopper Trends Unpacked' onthult DS Smith zes manieren waarop de wereld van retail transformeert en wat merken moet weten om succesvol te blijven. Het is bedoeld om waardevolle inzichten te bieden in het gedrag en prioriteiten van de Europese consument.

In het bijzonder onderzoekt het de manier waarop beslissingen tot stand komen in een winkelomgeving, de kracht van personalisatie, hoe verpakkingen kunnen worden gebruikt om een klant ook thuis te betrekken, de waarden die belangrijk zijn voor millennials, het belang van het minimaliseren van verspilling en hoe verpakkingen te creëren die geschikt zijn voor elke leeftijdsgroep.

Dit rapport geeft inzichten in wat het moderne winkelende publiek stimuleert en, nog belangrijker, verwachte innovaties die merkfabrikanten in staat stellen om in contact te blijven met het doelpubliek.

Door deze inzichten te gebruiken, kunnen merken slimme innovatieve ‘connected' verpakkingen ontwerpen die consumentenbeslissingen kunnen sturen, het merk versterken en uiteindelijk de verkoop stimuleren. Van het zorgen dat producten precies op het juiste moment op de juiste plaats geleverd worden, tot technieken om producten op een drukke markt te laten opvallen, de verpakkingsindustrie heeft altijd evoluerende oplossingen die aan de verwachtingen van de moderne shopper kunnen voldoen.

Download whitepaper