HomeKennisbankMarktinformatieTetra Pak publiceert rapport over groei in online boodschappen doen

Tetra Pak publiceert rapport over groei in online boodschappen doen

Tetra Pak verwacht dat Smart Packaging de komende jaren zowel het online als offline doen van boodschappen in nieuwe richtingen zal stuwen. In het rapport Tetra Pak Index 2018 publiceert het bedrijf vier trends op het gebied van e-commerce in levensmiddelen: gemak, duurzaamheid, personalisering en technologie. Tetra Pak verwacht dat verpakkingen een belangrijke rol zullen spelen bij de toekomstige groei van het online doen van boodschappen.

“De opkomst van online boodschappen doen is een geweldige kans voor merken van voedingsmiddelen en dranken. Slimme verpakkingen spelen een sleutelrol bij het ondersteunen van hun succes. Wij zijn van mening dat deze zich snel ontwikkelende technologie onze klanten kan helpen de groei in de komende jaren te stimuleren”, zegt Alexandre Carvalho, Director Global Marketing Services bij Tetra Pak.

Bekijk rapport