Verpakkingsleverancier Van der Windt Verpakking heeft een oranje beker voor warme en koude dranken geïntroduceerd die via een QR-code elke dag een ander Youtube-filmpje laat zien. Met de beker speelt het bedrijf in op de Oranjegekte, die deze zomer zal ontstaan als het Nederlands Elftal deelneemt aan het EK Voetbal in Polen en Oekraïne. De beker wordt voor het eerst op de markt gebracht in de aanloop naar een ander Oranje-event: Koninginnedag.
Elke dag een ander memorabe Youtube-filmpje: dat is de gimmick van de Oranjebeker die Van der Windt Verpakking introduceert. De beker is daartoe voorzien van een QR-code, die na het scannen met de smartphone het filmpje laat zien. Daardoor is de beker multifunctioneel bruikbaar. Het eerste gebruiksmoment zal de week rond Koninginnedag zijn. Daarvoor is de beker voorzien van teksten uit het Wilhelmus. Bovendien is de Oranjebeker een van de gadgets die meedingen om de gunsten van de Oranjesupporters deze zomer, maar ook voordat het EK start, is er een periode met diverse voetbalmomenten.
Gedurende de duur van het gehele EK Voetbal, van 8 juni tot 1 juli, zal er elke dag een ander voetbalmoment te beleven zijn. Verdere mogelijkheden zijn er genoeg, want niet veel later beginnen ook de Olympische Spelen in Londen. De beker is geschikt voor zowel warme als koude dranken. Wie duurzaamheid belangrijk vindt, wordt ook op zijn wenken bediend. De beker is CO2-neutraal, dus milieuvriendelijk geproduceerd. De bekers zijn zowel in groothandelsverpakkingen van 100 stuks als consumentenverpakkingen van 20 stuks te koop.
Kijk voor meer informatie op www.vanderwindt.com.
Bron: AGF.nl