HomeDossiersDesignVan Geloven innoveert met nieuwe verpakkingen Mora Saté

Van Geloven innoveert met nieuwe verpakkingen Mora Saté

Snackproducent Van Geloven heeft een bijzonder goed jaar achter de rug. Toch leunt het moederbedrijf van Mora niet achterover, zo schrijft Out of Home Shops in een artikel op haar website. Hierin komt naar voren dat het bedrijf met nieuwe merken in het portfolio en een uitgekiende MVO-strategie er ook in 2017 weer alles aan doet om omzetgroei te realiseren. Vooral binnen het belangrijkste merk Mora blijft de fabrikant innoveren en in week 10 komt het met een nieuwe presentatie van de Mora Saté. “Het lijkt heel simpel, maar we gaan de verpakkingen draaien. Zo gaan we van vijf naar zeven sku's”, vertelt Chrischa Ligtenberg, marketing manager retail bij Van Geloven, in het artikel.

Om relevant te blijven is de renovatie van producten volgens Van Geloven essentieel. Zo worden de verpakkingen Mora Saté vernieuwd en de productsamenstelling verbeterd. Chrischa Ligtenberg: “We volgen trends en zullen onze producten continu blijven verbeteren op smaak en samenstelling.”

In het artikel is te lezen dat het uitdragen van het MVO-beleid ook hoort bij die verbeteringen en dat Van Geloven hier dit jaar grote stappen in gaat zetten. Sommige van deze stappen worden ook zichtbaar op de verpakkingen. De vernieuwde satéverpakkingen zullen bijvoorbeeld worden voorzien van het ‘Bewust Welzijn'-logo. Het label is nu al te zien op de Mora Oven Loempia en zal binnenkort dus ook te vinden zijn op de kip- en varkenssaté van Mora.

Kijk voor meer informatie op www.vangeloven.com.

Bron: Levensmiddelenkrant/Out of Home Shops