HomeNieuwsBedrijven en personenPondres betreedt verpakkingsmarkt met nieuwe persen van Xerox

Pondres betreedt verpakkingsmarkt met nieuwe persen van Xerox

Pondres richt zich meer en meer op de wensen van de klant, met een nieuwe uitstraling en website en meer vormen van dienstverlening rond de omnichannel marketingcommunicatie van de klant. Klantbeleving in uitvoering is het thema dat intern tot in de haarvaten is doorgevoerd. Het begrijpen van het klantgedrag, van de contactmomenten die de eindklant bereiken met diverse vormen van communicatie-uitingen, zowel in print als digitaal, daar gaat het om.

Pondres maakt al jaren deel uit van het Premier Partners Global Network van Xerox en loopt voorop in innovatieve oplossingen in klantcommunicatie. Pondres heeft geïnvesteerd in twee nieuwe digitale persen, een Xerox iGen5 inclusief de vijfde toneroptie en een Xerox iGen150. De iGens kunnen diverse papierformaten en diktes aan, reden voor Pondres om juist in deze digitale persen te investeren nu ze zich ook richten op de verpakkingsmarkt. Klanten willen hun producten mooi verpakt hebben in dezelfde huisstijl als het product, omdat de verpakking grote impact  op de beleving heeft. De communicatie richting klant begint al bij de verpakking. Reden voor Pondres om zich op de verpakkingsmarkt te begeven.

Marcel Winkelman, CEO van Pondres: “Onze klanten willen iets bereiken bij hun eindklant en daarin ondersteund worden door een partij die dat begrijpt. Wij helpen hen met hun klantcommunicatie in diverse vormen. Vooral hoe we dit doen is belangrijk. Snel, klantvriendelijk, met goede kwaliteit. Met Xerox als partner kunnen wij meerwaarde bieden. Daarbij hebben de persen een hoge levensduur, goede outputkwaliteit en een uitgebreide range in papiersoorten en -maten. Hiermee kunnen wij gespecialiseerd drukwerk in kleine oplagen bieden waardoor onze klanten een nieuwe vorm van communicatie als verpakking met hun klanten in handen hebben.”

Pondres heeft veel klanten in de financiële dienstverlening, retail en etail. Kritisch werk dat goede uitvoering vereist. Daarom heeft Pondres zes zekerheden gedefinieerd: persoonlijke aandacht, lagere kosten met meer resultaat, flexibiliteit en innovativiteit, maatschappelijke betrokkenheid en veilig. Een optimale klantbeleving voor klant en eindklant is het gevolg.

www.xerox.nl