HomeThema'sMacropak 2014Macropak levert Dijkstra Vereenigde altijd nieuwe contacten op

Macropak levert Dijkstra Vereenigde altijd nieuwe contacten op

dijkstra-macropak-stand

Dijkstra Vereenigde neemt al sinds jaar en dag deel aan de Macropak en zal ook de aankomende editie weer vertegenwoordigd zijn. “De Macropak is in mijn ogen nog altijd een toonaangevende beurs voor de Benelux. Wij zijn er al sinds het prille begin bij en ik verbaas me er dan ook over dat wij iedere keer toch weer nieuwe contacten opdoen”, vertelt directeur Arnold Durville van Dijkstra Vereenigde.

dijkstra-vereenigde-logo-2014Naast het opdoen van nieuwe contacten biedt de Macropak volgens hem ook een goede gelegenheid om de relatie met bestaande klanten te onderhouden. Arnold Durville: “Wij hebben meer dan 700 machines in de markt staan. Het zou ons dan ook heel veel tijd kosten om al onze klanten te bezoeken en een beurs als de Macropak is een heel effectieve manier om onder het genot van een goede kop koffie met hen bij te praten over de laatste ontwikkelingen.”

Dijkstra Vereenigde focust bij haar deelname aan de Macropak dus zowel op het opdoen van nieuwe contacten als wel op het onderhouden van haar bestaande relaties. “Deelname vinden wij belangrijk om onze bestaande klanten en mogelijke nieuwe contacten een indruk te geven van onze machines en producten. Tevens zijn deze beurzen uitermate geschikt om bij te praten en te netwerken”, stelt Arnold Durville.

Tijdens de Macropak, die van 30 september t/m 2 oktober weer wordt gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht, zal Dijkstra Vereenigde dan ook weer groots uitpakken en haar laatste innovaties tonen. Arnold Durville: “Op onze stand zullen wij onze flowpackmachines van Fuji, topsealmachines en dieptrekmachines van Reepack laten zien en ook zullen onze collega’s van de afdelingen glasverpakkingen en laboratoriumapparatuur aanwezig zijn.”

Dijkstra Vereenigde vertegenwoordigt Fuji in de Benelux en Reepack in Nederland. In de ruim 35 jaar die Dijkstra Vereenigde actief is in verpakkingsmachines, heeft het een schat aan kennis vergaard en een hechte relatie opgebouwd met leveranciers. “Wij bieden altijd de oplossing die uw product de extra kwaliteit geeft dat het verdient. Wij zouden het dan ook op prijs stellen om u op de Macropak te mogen begroeten”, besluit Arnold Durville.

Kijk voor meer informatie op www.dijkstra.net.

Bent u leverancier binnen de markt van verpakken en verpakkingen? Vergroot uw kans uw aantal klanten te vergroten op 30 september tot en met 3 oktober. Informatie over exposeren op de Macropak 2014 kunt u vinden op www.macropak.nl of u kan bellen met Joyce van de Hoef, Sales & Accountmanager Macropak: 030-2952867.