Met ingang van 1 oktober 2009 zijn de Reclamecode voor Alcoholhoudende Dranken en de Code voor Personenauto’s gewijzigd. De wijzigingen in de RVA zien voornamelijk op minderjarigen, sportattributen en het thema sociaal en seksueel succes. De CVP bevat extra vereisten over de vermelding van het energieverbruik van personenauto’s in reclame. Download hier de volledige Nederlandse Reclame Code met daarin de gewijzigde Reclamecode voor Alcoholhoudende Dranken en de Reclamecode voor Personenauto’s.
OOK INTERESSANT
Tips van de redactie
Pack Online wenst u fijne feestdagen en blikt terug op een bijzonder jaar
Wegens onze winterstop zullen wij de komende periode geen nieuws publiceren en geen nieuwsbrieven versturen. Daarom als laatste nieuwsbrief van het jaar een extra...
Advertorial
Tweedehands verpakkingsmachine in plaats van splinternieuw?
- ADVERTORIAL - Wilt u op korte termijn een verpakkingsmachine aanschaffen en snel over de machine beschikken? Dan kan het zinvol zijn een tweedehands...
Verpakkingen
PLUS gebruikt 30% minder plastic door verpakkingen kleiner te maken
PLUS verduurzaamt vanaf volgende week de verpakkingen op de vleeswarenafdeling. De supermarktorganisatie gaat de verpakkingen kleiner maken, waardoor er 30 procent minder plastic wordt...
Nieuws
Globalimar boekt succes met innovatieve verpakkingen Sealed Air
Globalimar, een Spaanse vis- en zeevruchtenverwerker, heeft op een slimme manier het winkellandschap veranderd met een succesvolle nieuwe verpakking. Het zet een nieuwe, innovatieve...
Uncategorized
Pack Online blikt terug op succesverhalen en hoogtepunten van 2018
In de laatste nieuwsbrief van het jaar traditiegetrouw een greep uit alle succesverhalen en hoogtepunten van het voorbije jaar. Vanaf 7 januari staan wij...