Vrouwen betalen 1 euro voor gezichtscrème en 20 euro voor de chique verpakking. Dat beweert althans een Brits beautymerk, daarom lanceert het een crisiscollectie met eenvoudige producten in een goedkope verpakking. Dermatologen zijn blij met deze lancering, zij zweren bij een goede zonnemelk en een goedkope gezichtscrème.
Geen loze beloften
Geen dure reclamecampagnes en eenvoudige plastic potjes, maar kwalitatieve producten, dat is de leuze van het Britse merk Superdrug. Zo kan het merk een dagcrème aanbieden voor iets meer dan 1 euro. Ze gaan er prat op goede producten aan te bieden, maar ze maken geen loze beloften.
Niet bedrogen
Vertegenwoordiger van het merk Joanna Hutton: “Vrouwen willen niet langer bedrogen worden door cosmeticafabrikanten. Je moet geen honderden euro's spenderen aan een dagcrème. Als je een product van 100 euro koopt, gaat er 20 euro van naar de verpakking en reclamecampagnes. In deze economisch moeilijke tijden is het beter om geld te spenderen aan wat belangrijk is, het product. Dermatologen zijn het ermee eens dat goede zonnemelk op je gezicht en een goedkope vochtinbrengende crème effectiever is tegen rimpels dan dure wondermiddeltjes.”
Bron: Het Laatste Nieuws