HomeUncategorizedDel Monte Fresh richt zich op automaatverkoop

Del Monte Fresh richt zich op automaatverkoop

delmonte

Del Monte Fresh Produce Company, een dochteronderneming van Fresh Del Monte Produce Inc, produceert en vermarkt verse en gesneden groenten en fruit van hoge kwaliteit. Het bedrijf heeft een nieuwe verkooplijn geïntroduceerd van gezonde snacks op een automatenbeurs in Chicago, Illinois. De lijn bestaat uit speciaal verpakte bananen en vers gesneden groenten en fruit, die speciaal zijn ontwikkeld om aan de groende vraag naar gezonde snack in automaten te voldoen.

Steeds meer mensen beseffen het belang van gezonde voeding en Del Monte speelt hierop in door meer snacks op de markt te brengen. “Met de verse verkooplijn bieden we compleet natuurlijke ready-to-eat producten aan met minder dan 120 calorieën”, aldus Dennis Christou van Fresh Del Monte.

Fresh Del Monte is erg enthousiast over de nieuwe verkooplijn die gezonde groenten- en fruitsnacks toegankelijker maakt. Steeds meer mensen en kinderen hebben last van overgewicht en Fresh Del Monte wil hen op een makkelijke en snelle manier gezonde snacks aanreiken.

De verpakkingen van de snacks zijn speciaal ontworpen en worden op de juiste temperatuur gehouden om de versheid van het fruit via automatenverkoop te kunnen garanderen.

Zo vertraagd de speciale bananenverpakking het rijpingsprodces en zorgt dat het fruit zeker vijf dagen geel gekleurd blijft. Het fruit blijft langer vers, alsmede de juistheid van de structuur en smaak.

Het assortiment bestaat uit stukjes ananas, druiven, stukjes appel, mini-wortelen, selderij en tomaat. Bij sommige verpakkingen wordt een light-dipsaus geleverd. De verkooplijn werd al getest in Illinois en Florida, op scholen, sportscholen, parken, kantoren en instellingen. De reacties waren positief. De automaten zullen vanaf begin 2010 ook elders in het land worden neergezet.

Bron: AGF.nl