HomeNieuwsVia Nova: mooie verpakking vergroot succes

Via Nova: mooie verpakking vergroot succes

vianovaValstar Holland werd onlangs verrast met de 1e plaats voor de verpakkingsdoos van haar merk Via Nova. We hebben onze uiterste best gedaan om de totaalkwaliteit van onze kasgroenten te benadrukken en deze boodschap mee te geven op de verpakking. Via Nova is ondertussen voor het derde jaar op de markt en heeft een behoorlijke groei doorgemaakt. We zijn gestart met zes producten, ondertussen bestaat het assortiment uit 29 verschillende kasgroenten.

Het is dan ook een grote eer om hier nu een prijs voor te winnen. Zelf waren we al zeer tevreden over Via Nova, maar nog beter is dat dit nu ook door de markt wordt erkend. We zitten op de goede weg en hier zijn we natuurlijk trots op. Uiteraard zijn onze leveranciers, welke garant staan voor de kwaliteit van de producten, dit ook! 

Toen we drie jaar geleden een eigen merk ontwikkelden,  wilden we hiermee onze kasgroenten onderscheiden in de markt. Eisen waren; kwaliteit met een warme uitstraling, stijlvol en modern, praktisch en duidelijk. Alles wat past bij het bedrijf Valstar Holland. Ontwerp & communicatiebureau Mirakuleus is hiermee aan de slag gegaan en hieruit is Via Nova ontstaan,  dé nieuwe weg van Valstar Holland. En heel belangrijk: we hebben dit samen weten te realiseren tegen minimale meerkosten.

Het verpakkingsonderzoek, uitgevoerd door Maurice Wubben, Miranda van Kester en De Jong verpakkingen, bevestigt onze ervaringen dat een mooie verpakking ook beter verkoopt. Klanten weten ons Via Nova-assortiment te vinden en weten ook dat ze hiermee  kwaliteit in huis halen, niet alleen van onze producten, maar totaalkwaliteit van het complete dienstenpakket wat Valstar Holland haar klanten en leveranciers biedt.