HomeNieuwsBeurzen en evenementenVerpakking zorgt voor juiste merkbeleving bij online shopping

Verpakking zorgt voor juiste merkbeleving bij online shopping

pi-2016-kiss

Tijdens Packaging Innovations 2016 organiseert Vouwkarton Platform Nederland op 23 november een seminar voor brand owners, retail marketeers, verpakkingsdeskundigen en packaging designers. Met sprekers van PostNL en Partners for Innovations richt het seminar genaamd ‘The First Brand Kiss of Webretail' zich specifiek op de snel veranderende merkbeleving van online shopping en de kansen die verpakkingen hierin bieden.

packaging-innovations-logo-2016Een online besteld pakketje ontvangen en uitpakken is steeds vaker het eerste contact dat consument en merk uitwisselen. Dit roept de vraag op in hoeverre verpakkingen die voor schapverkoop ontwikkeld zijn, ook het maximaal marketingeffect hebben als ze online aangeschaft zijn en bij de consument worden afgeleverd. Op het seminar worden uitkomsten van een speciaal opgezette survey onder stakeholders gepresenteerd en belichten gastsprekers en panelleden samen met de deelnemers het thema vanuit verschillende invalshoeken. Siem Haffmans van Partners for Innovations gaat in op de kansen voor ‘Duurzaam aan deur'. Philippe Christiaansen en Mike Zuurbier van PostNL bespreken de laatste mogelijkheden voor logistiek als het marketinginstrument van de toekomst.

Het seminar vindt plaats op woensdag 23 november na afloop van de eerste beursdag van Packaging Innovations, start om 17.00 uur en duurt tot ongeveer 19.00 uur. Deelname is kosteloos. Het aantal plaatsen is beperkt, dus meld u snel aan om zeker te zijn van deelname. Aanmelden voor “The First Brand Kiss of Webretail” via de website: www.firstbrandkissofwebretail.com.

Kijk voor meer informatie op www.packaging-innovations.nl.