VanDrie Group lanceerde tijdens de internationale voedingsmiddelenvakbeurs SIAL in Parijs haar nieuwe merk JAN voor convenience producten. Onder het merk vallen producten als de kalfsburger en pulled kalfsvlees. De VanDrie Group wil later nog meerdere gemaksproducten toevoegen aan het assortiment van JAN. De hedendaagse consument wil genieten, gemak, gezonde en verantwoorde producten. Maar de tijd van de moderne consument is beperkt. Vandaar dat consumenten in toenemende mate vragen naar oplossingen hiervoor. Met JAN speelt de VanDrie Group hierop in.
“We merken dat de consumenten minder vlees eten en tegelijkertijd kritischer zijn en zoeken naar producten die passen binnen een gezond en gevarieerd dieet. Consumenten vragen vervolgens ook meer naar gemakkelijk te bereiden producten. Met de introductie van ons convenience merk willen we op deze trends een antwoord geven. Naast onze meer traditionele producten, geven we met JAN gehoor aan de vraag die bij deze tijd past”, aldus Henny Swinkels, Director Corporate Affairs VanDrie Group.
De producten van JAN bestaan uit hoogkwalitatieve vleesdelen zoals de schouders en nek voor de kalfsburger, bevatten minder zout, uitgebreide productverantwoording en via een QR-code kunnen consumenten nadere informatie over JAN inzien. Het merk wordt wereldwijd uitgerold. Henny Swinkels: “Het is een fantastische uitdaging om dit binnen de VanDrie Group op te pakken. Wij willen overal ter wereld consumenten kennis laten maken met ons kwaliteitskalfsvlees, dat op een verantwoorde en diervriendelijke wijze is geproduceerd. Gemak én kwaliteit dat is wat we met JAN leveren. Dag in en dag uit.”
Kijk voor meer informatie op www.vandriegroup.nl.