Van der Windt lanceert in het laatste kwartaal van 2010 een actie rondom koffie. Op de promotiebekertjes – die deze actie ondersteunen – staan naast het inmiddels bekende ‘Inspired by Westland'-logo, diverse logo’s van Westlandse bedrijven. De actie is van start gegaan met het aanbieden van de eerste doos bekertjes aan de stichting Imago Westland. In de reclamecampagne lanceert van der Windt het idee om regionale bedrijven aan elkaar te koppelen door Cross Advertising te promoten.
Om de actie een extra impuls te geven zal Van der Windt de ontwikkelingskosten van onder ander ontwerp (drukbeeld) en cliché (drukplaten) voor snelle beslissers met een duidelijk cross-advertisings-doel voor haar rekening nemen. Zo wordt het volgens Van der Windt wel heel aantrekkelijk om lekker en goedkoop koffie te drinken. De bekertjes zijn in oplagen vanaf 50.000 stuks te maken.
Voor meer informatie:
Roland Borst
Van der Windt Verpakking
Nieuweweg 10
Honselersdijk
T (0174) 63 62 18
www.vanderwindt.com
ronald.borst@vanderwindt.com