HomeNieuwsBedrijven en personenThuiswinkel.org bespreekt kansen van b2b op Webwinkel Vakdagen

Thuiswinkel.org bespreekt kansen van b2b op Webwinkel Vakdagen

Hoe ziet de zakelijke markt er op dit moment uit en welke kansen liggen er nog bij online b2b-verkoop? Welke stappen moeten ondernemen worden om succesvoller te worden? En hoe helpt Thuiswinkel.org in deze digitale transformatie? Nancy Joseph, relatiemanager bij Thuiswinkel.org, vertelt er alles over tijdens de Webwinkel Vakdagen op 24 januari.

“De b2b-e-commercewereld mag niet ontbreken op de Webwinkel Vakdagen. Ook in de zakelijke markt is de impact van e-commerce enorm! In bijvoorbeeld de Verenigde Staten oriënteert 74% van de inkopers zich via internet”, vertelt Nancy Joseph. De traditionele zakelijke koper laat zich inmiddels dus ook online informeren. Hoe ga je ervoor zorgen dat jouw b2b-onderneming digital proof is? Welke kansen liggen er voor jou op de zakelijke markt? Nancy Joseph van Thuiswinkel.org neemt je mee in de toekomst van b2b en vertelt over de kansen in de b2b markt.

Als relatiemanager spreekt Nancy vele zakelijke leden van Thuiswinkel.org, dus ze is als geen ander op de hoogte van de trends. “Ik help b2b-webshops graag om zich verder te ontwikkelen in de digitale wereld. Er zijn nog zoveel kansen te grijpen, ook voor b2c-shops die zich willen gaan richten op de zakelijke kopers. Graag neem ik de bezoekers van de Webwinkel Vakdagen mee in de digitale transformatie van de b2b-wereld”, aldus Nancy Joseph.

www.webwinkelvakdagen.nl