HomeNieuwsBedrijven en personenTallpack International vernieuwt logo, huisstijl en website

Tallpack International vernieuwt logo, huisstijl en website

Tallpack International introduceert vandaag haar nieuwe huisstijl en logo. In de afgelopen jaren heeft het bedrijf zich geprofileerd als de partij voor onafhankelijk advies, kwaliteit en slimme eindverpakkingsoplossingen. Dit alles met optimale palletstabiliteit als einddoel. Het vernieuwde logo en de modernere huisstijl reflecteren de betrouwbaarheid en expertise waar Tallpack International om bekend staat in de markt.

Om de gewenste vernieuwing van de uitstraling te realiseren, is reclamebureau De Code uit Vught aangetrokken. Omdat Tallpack een in de markt zeer gekend logo heeft, is er gekozen om hier geen grote wijzigingen hieraan te doen. Door modernere kleuren en een robuuster lettertype te kiezen, heeft het logo een modernere uitstraling gekregen zonder in te boeten op de herkenbaarheid. Zo is het bekende palletje ook in het nieuwe logo teruggekomen.
Aan de ontwikkeling van de nieuwe huisstijl ging een intensief traject vooraf, waarin met een groep medewerkers het merk Tallpack International in kaart werd gebracht. Dit traject – begeleid door De Code en merkstrategen Arthur & Brent – heeft geleid tot een identiteit en uitstraling die passen bij het DNA van Tallpack International.

Naast een nieuwe uitstraling, is er uit dit traject ook een nieuwe pay-off voortgekomen: Tallpack. Secured. Deze merkbelofte benadrukt de betrouwbaarheid waar Tallpack al bijna 25 jaar om bekend staat in de markt.

In welke business je ook zit, alles staat en valt met wat je produceert. En wat in topstaat op de volgende bestemming moet komen. Als je op die laatste schakel in transport wil vertrouwen, dan vertrouw je Tallpack. Dat is Tallpack. Secured.
Benieuwd naar de nieuwe uitstraling van Tallpack International? Bezoek dan nu de vernieuwde website: tallpack.com.

www.tallpack.com