Hoe u informatie over uw concurrenten kunt vinden en gebruiken voor het succesvol winnen van marktaandeel in de verpakkingsmarkt. Ook nieuwsgierig hoe u slim gebruik kunt maken van de vrij beschikbare informatie over uw verpakkingsconcurrenten voor het formuleren van uw bedrijfsstrategie, uw marktpositionering, en uw verkoop- en marketingtactiek? Op donderdag 19 mei vindt het NVC Actualiteitencollege over dit onderwerp plaats.
Tijdens dit unieke NVC Actualiteitencollege toont Arie Barendregt aan de hand van tientallen concrete voorbeelden hoe en waar u informatie over uw verpakkingsconcurrenten kunt vinden, hoe u die informatie kunt interpreteren, en hoe u die informatie succesvol kan inzetten om de slag met uw verpakkingsconcurrenten te winnen. Tevens wordt u getoond hoe u door de interpretatie van informatie over uw concurrenten nu al het marktgedrag en de positie van uw concurrenten over 3 maanden kunt voorspellen, en daardoor een bepalend voordeel voor uzelf kunt creëren.
Kijk voor meer informatie op www.nvc.nl.