HomeDossiersDesignSiropenmerk Karvan Cévitam vertaalt karakteristieke blikvorm

Siropenmerk Karvan Cévitam vertaalt karakteristieke blikvorm

karvan-cevitam-1

Siropenmerk Karvan Cévitam, onderdeel van HJ Heinz Benelux, stapt in het out-of-homekanaal met een nieuw product: KC GO. Een geconcentreerde siroop verpakt in een lichtgewicht, gevormd flesje, dat consumenten gemakkelijk mee kunnen nemen om onderweg hun flesje water smaak te geven. Het merk wil met dit product een geheel nieuwe categorie bouwen in de siropenmarkt.

heinz-logo-2014Met de reguliere smaken en de recente toevoegingen van een Ice Tea en 0% suikervariant, boort de siroopproducent al een grote markt aan. Met het nieuwe product KC GO volgt het merk de trend uit de Verenigde Staten en Groot-Brittannië, waar geconcentreerde water enhancers inmiddels een categorie op zich zijn geworden.

Kijk voor meer informatie op www.karvancevitam.nl.

Bron: Verpakken