Met ingang van 2015 presenteert verpakkingsproducent SHC zich onder een nieuwe naam: Schut. De vernieuwing vloeit voort uit de herpositionering van de onderneming op basis van een nieuwe visie, missie en strategie.
De missie ‘Met de slimste verpakkingsoplossingen van vouwkarton, vouwkunststof of een combinatie hiervan creëren wij méér waarde voor klanten' geeft aan in welke richting de onderneming zich ontwikkelt. Om de vernieuwing gestalte te geven zijn naast de naam ook het logo, de huisstijl en de website (www.schut.nl) gewijzigd.
“Met de intrigerende pay-off ‘smart thinking, smart packaging' willen we onze rol als bedenker van slimme verpakkingsoplossingen sterker tot uitdrukking brengen”, zo licht Marius Jansen, Manager Marketing & Sales, desgevraagd toe. Schut ontwerpt en produceert niet alleen creatieve en innovatieve verpakkingen van vouwkarton, maar ook al meerdere jaren van vouwkunststof of een combinatie van beide materialen. “En met dit aanbod nemen we een unieke positie in”, vertelt Jansen trots.
De vernieuwing heeft tevens gevolgen voor de vennootschappelijke naam. Met ingang van 1 januari 2015 staat de onderneming in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel vermeld als Schut Packaging bv.
Kijk voor meer informatie op www.schut.nl.