PACKAGING INNOVATIONS – What it is.. and what it’s not! Dit is de titel van de inspirerende en uitdagende keynote lezing van Robert Monaghan over verpakkingsinnovaties. Op 28 en 29 november 2012 vindt PACKAGING INNOVATIONS plaats in Passenger Terminal Amsterdam. Het event waar creativiteit, branding en marketing samen komen.
Al meer dan 20 jaar werkt Robert Monaghan voor bedrijven als Unilever, Nestlé, Diageo, Henkel, GSK, Coca Cola, Sara Lee en Nokia. In 2006 heeft hij een eigen bureau opgericht: Air Innovation. Met dit bureau streeft hij ernaar om innovatie verder te promoten en zelf innoverende verpakkingen af te leveren aan de consument. Hij is een veelgevraagd spreker op conferenties en gelooft er sterk in dat iedereen binnen een organisatie de capaciteit heeft om creativiteit te tonen: alle goede ideeën komen immers van binnenuit.
Er zijn veel brand owners die niet geloven dat alleen verpakking een merk kan leiden en voor meer sales kan zorgen. Tijdens zijn presentatie vertelt Robert Monaghan hoe verpakkingsspecialisten ervoor kunnen zorgen dat zij serieuzer genomen kunnen worden door hun merkeigenaren. Hij legt uit aan de hand van succesvolle en namaak innovaties uit wat precies verpakkingsinnovaties zijn en wat geen verpakkingsinnovaties zijn.
Tijdens PACKAGING INNOVATIONS krijgt u antwoord op de vragen: hoe creëer ik met verpakking meerwaarde voor mijn product? Hoe maak ik mijn verpakking spannender en laat ik hem opvallen in het schap? Hoe houd ik mijn product langer vers? Wat kan ik met de toevoeging van nieuwe dimensies als geur en geluid?
PACKAGING INNOVATIONS heeft vorig jaar laten zien dat het mogelijk is om de juiste partijen met elkaar in contact te laten komen… Blending The Best. Het bezoeken van dit event is alleen mogelijk op uitnodiging.
Kijk voor meer informatie op www.easyFairs.com/PI-NL.