HomeNieuwsRexam ontwikkelt speciaal 3FM Serious Request blik voor Grolsch

Rexam ontwikkelt speciaal 3FM Serious Request blik voor Grolsch

Bierbrouwer Grolsch brengt begin december een speciaal Grolsch 3FM Serious Request blik op de markt om geld in te zamelen voor de Glazen Huis actie in Enschede. De verpakking is ontwikkeld door Rexam Beverage Can. De bedoeling is om zoveel mogelijk van deze blikken te verkopen. Per verkocht blik gaat namelijk 0,25 euro naar 3FM Serious Request, dat zich dit jaar inzet voor het terugdringen van babysterfte. Met de tekst “Raise your can” vraagt Grolsch aandacht voor 3FM Serious Request en kunnen consumenten op bijzondere wijze een bijdrage leveren aan hopelijk een geweldige opbrengst.

Grolsch is een van de hoofdpartners van 3FM Serious Request 2012. De actie vindt dit jaar in Enschede plaats, het thuisgebied van Grolsch. Tom Verhaegen, Algemeen Directeur Koninklijke Grolsch: “Uit ervaring weten we dat speciale blikken enthousiast worden ontvangen door de consument. We hopen met deze 3FM Serious Request blikken dan ook zoveel mogelijk consumenten aan te spreken, om uiteindelijk een groot bedrag over te kunnen maken voor de Glazen huis actie hier in ons thuisgebied. ‘Raise your can' voor een geweldige 3FM Serious Request actie in Enschede!”

Het Grolsch 3FM Serious Request blik betreft een 50 cl bierblik en is vanaf woensdag 5 december te verkrijgen bij diverse supermarkten en slijterijen in heel Nederland. Grolsch geeft een consumenten adviesprijs van 1,- euro per blik. De blikken worden per stuk verkocht.

Over 3FM Serious Request

Met 3FM Serious Request zet 3FM zich in samenwerking met het Rode Kruis ieder jaar in voor een stille ramp. In de week voorafgaand aan de kerstdagen sluiten drie DJ's van 3FM zich zes dagen lang op in een glazen studio. Zij eten die dagen niets en maken 24 uur per dag live radio en televisie en zijn online te volgen. Het publiek kan tegen betaling verzoeknummers aanvragen en wordt uitgebreid geïnformeerd over de actie. Van 18 t/m 24 december 2012 gaan de drie DJ's in het Glazen Huis in Enschede er alles aan doen om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het terugdringen van babysterfte.

Kijk voor meer informatie op www.rexam.com of www.koninklijkegrolsch.nl.