HomeNieuwsVerpakkingenRanobo bouwt met de juiste verpakkingen aan gamma dat klopt

Ranobo bouwt met de juiste verpakkingen aan gamma dat klopt

Wat ooit begon in de garage van Jef Peeters, telg van de familie Peeters-Govers, groeide uit tot Ranobo: een toonaangevende speler in noten, zaden en snacks. Sinds 2012 staat Gilles Jeuris aan het roer. Toen 23 jaar, vandaag CEO van een snelgroeiend bedrijf met 75 medewerkers, een omzet van 25 miljoen euro en een jaarlijkse groei van gemiddeld 10 à 11%.

Vandaag heeft Ranobo het grootste assortiment noten op de markt. Maar nog belangrijker is het maatwerk. “We stemmen écht winkel per winkel af: waar ligt je winkel, hoeveel ruimte is er, waar staat het schap? Op basis daarvan bouwen we een gamma dat klopt. Met de juiste producten en verpakkingen: flowpacks, grote verpakkingen, kleine potjes… Zo haalt onze klant het maximale uit zijn beschikbare meters en is zijn klant ook tevreden”, zegt Gilles Jeuris tegen Buurtsuper, de UNIZO-organisatie van supermarkten en speciaalzaken.

Ranobo is wat John Laurijsen van Laurijsen Weegautomaten (LWA) een 'trouwe klant' noemt. Jaren geleden kocht Jef Peeters in Dongen zijn eerste gebruikte weger en vandaag de dag staan er bij Ranobo in Turnhout meerdere lineaire wegers van het merk NewWeigh en multihead wegers van Combimat, allemaal geleverd door LWA. Gilles Jeuris: “We hebben passie voor noten en zetten constant in op klantgerichte trends, kwaliteit en service. Flexibiliteit en service zijn voor ons erg belangrijk en gelukkig kunnen we daarvoor altijd vertrouwen op LWA”, zei hij eerder al in een interview met Pack Online.

www.ranobo.be

Bron: Buurtsuper