HomeNieuwsBedrijven en personenPeijs Verpakkingen viert 70-jarig jubileum met nieuw jasje

Peijs Verpakkingen viert 70-jarig jubileum met nieuw jasje

Peijs Verpakkingen bestaat 70 jaar en viert haar jubileum met een nieuwe huisstijl. De afgelopen jaren maakte het bedrijf een sterke groei door. Recent werden er nog diverse nieuwe medewerkers aangenomen om de stijgende lijn ook in 2018 door te zetten. Ter ere van het 70-jarig jubileum worden er dit jaar diverse nieuwe activiteiten ontplooid, waarvan het uitrollen van een nieuwe huisstijl de eerste stap is.

70 jaar

In 1948 wordt Papierhandel Peijs opgericht door de grootvader van eigenaar Luuk Peijs. Sinds die tijd is er veel veranderd. Peijs Verpakkingen (hedendaagse bedrijfsnaam) is al lange tijd geen papierhandel meer en is uitgegroeid tot een specialist in verpakkingen voor de industrie, retail, horeca en (semi)overheid. Van vrijwel elk materiaal kan het bedrijf verpakkingen leveren, indien gewenst volledig gepersonaliseerd. Ook is Peijs Verpakkingen inmiddels verhuisd naar Businesspark Noorderpoort in Venlo. Vanuit deze locatie zijn zestien medewerkers werkzaam. Daarnaast is er in 2002 een buitenlandse vestiging opgericht onder de naam Peijs Verpackungen GmbH. Het team in het Duitse Herongen bestaat uit zes medewerkers.

Nieuw jasje

De onderneming groeit hard, mede doordat Peijs Verpakkingen vergaande partnerschappen aangaat met klanten. Luuk Peijs is dan ook trots op het succes dat het bedrijf doormaakt. “De afgelopen jaren hebben we, mede dankzij de inzet van ons hele team, een mooie groei gerealiseerd. Wij zijn vastbesloten om er in 2018 wederom een fantastisch jaar van te maken. Ter ere van ons 70-jarige jubileum gaan we een aantal zaken ontwikkelen en vernieuwen, zo zijn we momenteel bezig met het uitrollen van onze nieuwe huisstijl. Sinds 2001 zijn veel mensen bekend met ons huidige logo. We grijpen dit moment aan om een nieuwe, frisse look te introduceren die beter aansluit bij de kernwaarden van ons bedrijf.”

Nieuwe pay-off

Met de lancering van de nieuwe huisstijl heeft Peijs eveneens gekozen voor een nieuwe pay-off, namelijk: ‘Slim verpakt'. Hier is niet zonder reden voor gekozen. Iets slim aanpakken, dat zit bij de medewerkers van Peijs in het DNA. Peijs Verpakkingen staat namelijk voor: Slim samenwerken, Slim advies, Slim investeren, Slim bedacht en Slim ontzorgen.

Meer nieuwigheden in 2018

Peijs Verpakkingen heeft meer in petto voor 2018, want tijdens het jubileumjaar staat er eveneens een nieuwe webshop op de planning. Bij de ontwikkeling van de webwinkel wordt er veel aandacht besteed aan een optimale gebruiksvriendelijkheid. Ook wordt er flink geïnvesteerd in het verbeteren van online informatie en advies ten aanzien van verpakkingen. Verder gaan klanten profiteren van nieuwe functionaliteiten die hen helpen om te besparen en werkprocessen te vereenvoudigen. Uiteraard wordt het online platform geheel in nieuwe stijl ontwikkeld.

www.peijs.nl