Argos Packaging & Protection lanceert vandaag haar nieuwe website. Na het ontwerpen van het nieuwe logo vorig jaar, is het nu tijd voor een nieuwe website. De website is vormgegeven in een nieuwe frisse huisstijl, waarbij het nieuwe logo goed tot zijn recht komt. De indeling van de producten is op de nieuwe website overzichtelijker en de site biedt meer gebruiksgemak. Tevens kan de bezoeker via de website Argos Packaging & Protection ook volgen via moderne media zoals LinkedIn, Twitter en Facebook. Naast de mooie en overzichtelijke site die is neergezet, is er ook een mobiele website van Argos Packaging & Protection beschikbaar. Via deze mobiele website kan de smartphone gebruiker op een eenvoudige manier producten bekijken en informatie opvragen.
Frans van Alphen, directeur: “Onze huisstijl en website waren toe aan vernieuwing. Echter, de handel gaat voor en daar ging dan ook voornamelijk onze tijd naar toe. Uiteindelijk hebben we vorig jaar eerst de stappen gemaakt om een nieuw logo te ontwerpen. Daarna was de website aan de beurt. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat van de website. We kunnen nu overzichtelijk onze producten presenteren en de website is een stuk gebruiksvriendelijker. Daarnaast kunnen wij nu ook alle smartphone gebruikers bedienen met onze mobiele website.”
Kijk voor meer informatie op www.argos.nu.