Home Nieuws Nieuwe verpakking Jamin helpt bij klantenbinding

Nieuwe verpakking Jamin helpt bij klantenbinding

jamin-logoJamin wil weer dé verwenwinkel van Nederland worden. Dat zegt de algemeen directeur van Jamin, Anita Wetterhahn. Volgens haar moet Jamin met de tijd meegaan en is de formule daarom bezig het merk opnieuw op de kaart te zetten. Hiervoor is een nieuwe Jamin-stijl ontwikkeld. Verder heeft Jamin nieuwe verpakkingen laten ontwerpen voor de producten. Volgens marketing manager Leon van Poelwijk van Jamin heeft dit al tot goede resultaten geleid. De verpakkingen helpen onder meer om nieuwe klanten te winnen en aan zich te binden.

De winkels worden momenteel omgebouwd, terwijl ook de communicatie wordt aangepast. Verder wordt ingezet op de ontwikkeling van tal van nieuwe producten en verbetering van bestaande producten. Zo zijn er gevulde chocoladeletters en ambachtelijke koeken terwijl Jamin al de uitvinder van bitterkoekjes en het dubbeldik ijsje was. Er is bij Jamin onder meer hard gewerkt aan innovatieve producten met een eigen karakter zoals Fruitboost en Twizzle.

Bron: MD Weekly/Marketing Tribune