Elopak heeft onlangs haar Europese business model gewijzigd in een reactie op de dynamische trends in de markt en om haar klantensupport te versterken in het moeilijke financiële klimaat. Alle Europese sales operations van Elopak zijn nu gecombineerd in één Regio Europa, waarvan executive vice president Stephen Naumann aan het hoofd staat. Deze nieuwe structuur reflecteert trends en veranderingen in de industriesector.
“Doordat de trends in de markt steeds veranderen, wijzigt de aanpak van onze klanten ook steeds. Hierdoor is een efficiënter en meer gerichte aanpak van ons account management nodig”, aldus Stephen Naumann. “Door de verschillende operations in Europa onder één dak te brengen, met duidelijke marktonderdelen, creëren we kostenefficiënte synergieën en kan ons account management zich aanpassen aan de marktdynamiek.”
“De verschillende marktonderdelen zijn verantwoordelijk voor account management, planning en het uitvoeren van projecten. Het management van Regio Europa stelt doelen op gebied van marktstrategie, planning en targets op met duidelijke handvatten voor de implementatie van programma’s voor kwaliteitsverbetering”, gaat Stephen Naumann verder. “Vanwege de huidige markten met hun unieke uitdagingen is het nodig sterkere samenwerkingen te creëren om groei te kunnen realiseren binnen de vele mogelijkheden die onze innovatieve klanten in Europa creëren.”
Kijk voor meer informative op www.elopak.com.