HomeNieuwsBeurzen en evenementenNederlandse industrie presenteert zich met zelfvertrouwen en trots op De Industriële Week

Nederlandse industrie presenteert zich met zelfvertrouwen en trots op De Industriële Week

macropak-kickoff

De Nederlandse industrie vecht zich terug uit het dal van 2009 en zal zich met zelfvertrouwen en trots presenteren op De Industriële Week, 5-8 oktober 2010 in Utrecht. Dit bleek tijdens de ‘pre-kickoff’ die VNU Exhibitions organiseerde in het Spoorwegmuseum te Utrecht.

Representanten van de meer dan 600 exposanten wisselden ervaringen uit en bespraken hoe de bezoeker de komende maanden op de beste manier benaderd, uitgenodigd en ontvangen kan worden. Gaat het om de ‘experience’ van het zien van hi-tech producten, of om keiharde ‘cost reductions’? Is duurzaamheid echt wel de trend of meer een hype? Op de foto presenteert Marc Klumper namens de Macropak (de grootste beurs in de Industriële Week met zo’n 40% van het totale aantal exposanten) de plannen.

Het NVC ondersteunt de Macropak van harte als grootscheeps tweejaarlijks platform van het bedrijfsmatige belang van het verpakken voor de Nederlandse retailers, fabrikanten en leveranciers van verpakkingen en verpakkingsmachines. Op de openingsavond van de beurs organiseert het NVC ook het Nationale Verpakkingsinnovatie Diner, met daarin ondermeer de bekendmaking van de winnaar van De Gouden Noot 2010.

Bron: NVC