HomeNieuwsBedrijven en personenMcCain Foodservice geeft producten een nieuwe uitstraling

McCain Foodservice geeft producten een nieuwe uitstraling

mccain-chef

McCain Foodservice introduceert drie nieuwe productcategorieën, nieuwe verpakkingen en een nieuw logo. De productaanpassingen en nieuwe uitstraling moeten het volgens McCain Foodservice voor afnemers gemakkelijker en duidelijker maken door het volledige assortiment te navigeren. De drie belangrijke klantbehoeften betrouwbaarheid, differentiatie en flexibiliteit staan aan de basis van het nieuwe McCain productportfolio, zo meldt FoodClicks in een artikel op haar website.

mccain-logo-nieuwDe eerste categorie is ‘Our Original Choice' met dagelijkse favorieten met constante goede kwaliteit, zoals klassieke snijmaat frites en klassieke specialiteiten. De tweede categorie is ‘Our Chef Solutions' en betreft oplossingen voor de keuken om efficiënter te kunnen werken. Denk hierbij aan de werkwijze verbeteren, capaciteit optimaliseren en arbeidskosten beperken. De derde categorie ‘Our Menu Signatures' biedt tot slot inspiratie voor uniek productaanbod en variatiemogelijkheden, zoals innovatieve snijmaten en onderscheidende gekruide variaties.

McCain lanceert ter introductie van het nieuwe productassortiment tevens een nieuw logo (hierboven te zien) voor de foodservicetak van het bedrijf. In het artikel van FoodClicks valt te lezen dat McCain met het nieuwe logo de link legt met het agrarische erfgoed van McCain, namelijk de aardappel.

Kijk voor meer informatie op www.mccainfoodservice.nl.

Bron: FoodClicks