HomeDossiersDesignKoppert Cress bekent kleur met nieuwe verpakkingsrange

Koppert Cress bekent kleur met nieuwe verpakkingsrange

Koppert Cress introduceerde tijdens Fruit Logistica in Berlijn haar vernieuwde verpakkingsrange. Het bedrijf gebruikte deze handelsbeurs om de laatste ontwikkelingen aan haar directe afnemers en logistieke partners te tonen. Alle producten worden vanaf 20 maart 2017 geleverd in een totaal gerestylede eigentijdse vormgeving.

“Het onderscheid in de verpakkingen zit in de kleurcombinaties, gebaseerd op vijf smaken”, laat Koppert Cress weten. “Elk product heeft een eigen kleurenpalet aangevuld met afbeeldingen van smaakassociaties of smaakvrienden. De doos heeft een deksel gekregen, de kleinverpakking is vernieuwd en de topseal- en folieverpakking worden vervangen door een transparant bakje met banderol.”

Speciale aandacht is er voor Dutch Cuisine, een recente stroming in de gastronomie, gebaseerd op vijf principes: cultuur, natuur, gezond, kwaliteit en waarde. Het principe '80 procent groente en 20 procent vlees of vis' is het uitgangspunt dat Koppert Cress volledig onderschrijft en door Rob Baan wordt uitgedragen in zijn streven om van Nederland de gezondste delta van de wereld te maken.

Kijk voor meer informatie op www.koppertcress.com.