Zeg saaie, neutrale tussenvellen in winkels en andere verkooppunten gedag. Zelfs producten die rechtstreeks vanaf de pallet worden verkocht, verdienen meer aandacht en moeten het merk effectief uitdragen. Producten in het schap krijgen doorgaans veel aandacht door aantrekkelijke verpakkingen, terwijl producten die rechtstreeks vanaf de pallet worden verkocht weinig aandacht krijgen. Zodra de eerste paar producten zijn verkocht, worden namelijk de onaantrekkelijke grijs-bruine tussenvellen zichtbaar. Dit is volgens Smurfit Kappa een gemiste kans, aangezien de vellen zich prima lenen voor marketing of het merk effectiever onder de aandacht te brengen.
De Smurfit Kappa fabriek in Feucht produceert geprinte tussenvellen op een efficiënte en economisch valide manier. In tegenstelling tot reguliere methoden, is er geen tweede productiestap, waardoor Smurfit Kappa naar eigen zeggen goedkoper en sneller is dan andere leveranciers. Bij Smurfit Kappa is het mogelijk om de hoeken van de tussenvellen in slechts één rond te maken, waardoor de wikkelfolie die om de producten heen zit niet beschadigd raakt. Het eindresultaat is meer aandacht, wat meer verkoop oplevert, aldus Smurfit Kappa. Ofwel: “voeg wat kleur toe – een kleine investering met grote resultaten.”
Kijk voor meer informatie op www.smurfitkappa.com.