Jury maakt winnaars BNO Packaging Talent Award bekend

Tijdens het programma SUPERFAST#5 zijn de winnaars bekend gemaakt van de BNO Packaging Talent Award 2018. De praktijkopdracht kwam dit jaar opnieuw van Albert Heijn en richtte zich op de ecologische wasmiddelenlijn AH PUUR.

De Engelse student David Horsler, die in Nederland stage loopt, won de hoofdprijs en daarmee 1500 euro. Uit de zes genomineerde inzendingen koos de jury drie winnaars. Een ontwerp kreeg een eervolle vermelding.

Volgens de jury sluit het speelse en frisse verpakkingsconcept van David Horsler goed aan bij de beeldtaal van Albert Heijn. Jeroen Provoost (manager design & visual identity Albert Heijn): “De jury werd echt enthousiast van dit ontwerp dat een nieuwe visuele taal spreekt. We denken dat David met zijn ontwerp de juiste snaar raakt bij een jongere doelgroep.”

De genomineerde ontwerpen worden opgenomen in een presentatie bij het programma SUPERFAST en de winnaars krijgen de kans om hun ontwerp te presenteren aan het Designteam van Albert Heijn.

www.bno.nl/packagingtalent