HomeNieuwsJan Zandbergen brengt nieuw vleesmerk voor retail op de markt

Jan Zandbergen brengt nieuw vleesmerk voor retail op de markt

meatlovers-fotovandedag

Jan Zandbergen heeft een nieuw vleesmerk op de markt gebracht voor de retail: The Meatlovers. Het is een breed assortiment bevroren vlees waarmee de consument de restaurantbeleving naar huis kan halen.

janzandbergen-logoHet concept Meatlovers bestaat uit drie lijnen: toegankelijke burgers voor iedere vleesliefhebber, inspirerende steaks voor de passionele hobbykok en grotere delen voor de professionele thuiskok. Het assortiment omvat vooralsnog dertig verschillende producten.

Het kwaliteitsvlees wordt na de juiste rijpingstijd door ervaren slagers geproportioneerd en vacuüm verpakt. Hierna wordt het direct diepgevroren zodat het een lange houdbaarheid heeft.

De burgers en steaks zijn verpakt in doosjes met een exclusieve uitstraling. Informatie over de herkomst van het vlees en smaaksuggesties staan op de doos weergegeven. Binnenin de doos zit een receptenkaartje. De grotere vleesdelen zitten niet in een doos, maar zijn voorzien van een banderol.

The Meatlovers is te koop bij diverse Jumbo Supermarkten, waaronder de nieuwe Food Market in Veghel.

Kijk voor meer informatie op www.janzandbergen.nl.

Bron: Vlees+