HomeNieuwsHuib Burggraaf blogt over de opmars en waardering van de stazak

Huib Burggraaf blogt over de opmars en waardering van de stazak

Aan de opmars van stazakken lijkt geen einde te komen. Steeds meer producten worden verpakt in een stazak, waaronder soep, bonen, dierenvoeding en zelfs wijn. De stazak als verpakking biedt fabrikanten veel voordelen. Maar ook consumenten zijn de stazak de afgelopen jaren steeds meer gaan waarderen.

Steeds vaker kiezen fabrikanten voor een kunststof stazak in plaats van karton of blik. Stazakken kenmerken zich door een lichtgewicht design en een compact volume, waardoor zij minder ruimte innemen. Daarnaast bieden stazakken aantrekkelijke marketingmogelijkheden.

De mogelijkheden van stazakken zijn enorm en de verpakkingen krijgen ook steeds meer waardering van de consument. Zo werden de bonen in de stazak van HAK (foto) onlangs uitgeroepen tot product van het jaar. Dankzij de verpakking, in dit geval de stazak, levert HAK een aantrekkelijker product, dat ook nog eens goed opvalt.

Klik hier om de volledige blog van Huib Burggraaf  te lezen…

Kijk voor meer informatie op www.verpakkingxpert.nl.