Onze slogan “It’s the inside that counts, but it’s the outside that sells” zet inkopers van verpakkingsmaterialen aan het denken. Uw product kan dan wel veel beter zijn dan dat van de concurrent, maar eenmaal in het winkelschap moet het er wel uitspringen. De consument moet getriggerd worden om nou juist dat ene product te kopen, uw product!
HK Plastics heeft vanaf de eerste ontwikkelingen de voordelen van In Mould Labeling (IML) omarmd. Een kras- en vochtbestendige bedrukking in hoge resolutie van fotokwaliteit zorgt voor een echte blikvanger in het winkelschap. Veel van onze klanten kiezen dan ook bewust voor de producten van HK Plastics. Kwaliteit én uitstraling, ook op grootformaat containers.
Over blikvangers gesproken: Op de trailer is een imposante koehaai van maar liefst 6×3 meter afgebeeld, immers “It’s the inside that counts, but it’s the outside that sells”. En u komt in de toekomst mogelijk nog meer van deze vreemde schepsels tegen.
Kijk voor meer informaite op www.hk-plastics.com.