Tijdens Empack 2012 in Brabanthallen ’s-Hertogenbosch (4 en 5 april) laat HAK zien wat voor invloed de innovatieve nieuwe deksel heeft op het productieproces en het consumentengedrag. Histor laat zien hoe de Paintcan is ontwikkeld.
Tom Wiersma, verkoopdirecteur bij HAK, is een van de keynote sprekers. Hij vertelt u op 4 april waarom het openen van het potje Appelmoes van HAK nooit meer hetzelfde zal zijn voor zowel consument als voor het productieproces. Hij geeft u een uniek kijkje achter de schermen van een revolutionaire verpakkingsinnovatie! Wiersma is inmiddels al 20 jaar werkzaam in de food business. De afgelopen zes jaar is hij mede verantwoordelijk voor de commerciële strategie en de implementatie in de diverse markten.
Mathis Heller, werkzaam als Chief Designer bij WeLL Design, vertelt op 5 april het verhaal achter de innovatie van de Histor Paintcan. Hij legt uit hoe deze innovatie tot stand kwam en benadrukt daarbij het belang van samenwerking tussen alle betrokken partijen.
Kijk voor meer informatie op www.easyfairs.com/EMPACK-NL.