Het begon allemaal vier eeuwen geleden, toen Willem Neerfeldt een pand in Grol (Groenlo) kocht voor de start van een brouwerij. Een brouwerij die is uitgegroeid tot een van de oudste en grootste bierbrouwerijen van Nederland. Met een merk én een geluid dat niet meer uit het Nederlandse straatbeeld weg te denken is, plop! Om stil te staan bij 400 jaar Grolsch, lanceert de bierbrouwer de nieuwe campagne ‘Grolsch viert 400 jaar karakter'. De campagne start in het voorjaar in aanloop naar de officiële verjaardag op maandag 11 mei 2015 en loopt de rest van het jaar door.
Vakmanschap en karakter, twee pijlers die al sinds de oprichting in 1615 tot het DNA van Grolsch behoren, staan centraal tijdens de campagne. Om 400 jaar vakmanschap en karakter te vieren, maakt Grolsch komend jaar een reis door de tijd met in de hoofdrol de karakters die het bedrijf groot hebben gemaakt. Naast diverse evenementen introduceert Grolsch vanaf april speciale producten en verpakkingen waarmee Nederlanders worden meegenomen in de rijke historie van de brouwerij. Grolsch lanceert bovendien een nieuwe TV commercial.
Kijk voor meer informatie op www.grolsch.nl.
Bron: Streekgids.nl