HomeNieuwsGreenco ontwikkelt nieuw concept op basis van Tommies

Greenco ontwikkelt nieuw concept op basis van Tommies

tommies-jos-van-mil

Greenco heeft er een jaar over gedaan om het nieuwe concept te ontwikkelen, maar nu ligt het in de winkel. Het zijn pakketjes voor soep, pasta, bruschetta's of een salade, op basis van de snoeptomaatjes Tommies. De verpakkingen van ‘Tommies, de basis voor', zoals het nieuwe concept heet, liggen sinds vorige week in een speciaal daarvoor gemaakte display in meer dan 200 filialen van supermarkt Jumbo.

tommies-logoGreenco maakt de pakketjes zelf en ontwikkelde ook de displays. Het was deze week een enorme logistieke operatie om de displays op hun plek te krijgen. Omdat de huidige verpakkingsruimte in Honselersdijk veel te krap werd, wordt een stuk van de kas omgebouwd tot verpakkingsruimte. “We zijn ontzettend hard gegroeid”, zegt Jos van Mil van Greenco in een artikel op de website van het Algemeen Dagblad.

Kijk voor meer informatie op www.tommies.nl.

Bron: Algemeen Dagblad