Vier klanten en een leverancier, op zoek naar ultieme oplossingen. Onlangs heeft Smurfit Kappa Benelux haar nieuwe communicatie campagne gelanceerd tijdens een intern kick-off event. Een dag waarbij de klant centraal stond. Aan de hand van vier cases hebben wij laten zien hoe wij hebben gebouwd aan het succes van onze klanten.
‘Enabling Customer Development' ofwel bouwen aan het succes van onze klanten. Dat is het uitgangspunt geweest van de nieuwe campagne. De communicatie campagne is gebaseerd op onze visie en ambitie: de klant centraal. Dit betekent dat we ons echt gaan verdiepen in de klant. Daarnaast willen wij met deze campagne instrumenten aandragen om de klant nog beter te positioneren met Smurfit Kappa als de ideale partner op het gebied van merkversterking.
Tijdens het event hebben de vier klanten SAS Koffie, Arla, Carlsberg en Lotus Bakeries hun specifieke case nader toegelicht. Ondersteund door diverse filmpjes over koffie, bier, koekjes en koeien, deelden de klanten hun ervaringen en succes met de zaal.
Uiteraard horen bij een nieuwe campagne nieuwe communicatiemiddelen. Met gepaste trots werden onder andere de nieuwe brochure en bedrijfsfilm gepresenteerd. Alles opgebouwd aan de hand van de vier klantcases: Efficiency (SAS Koffie), Impact (Carlsberg), Sustainablity (Arla) en Supply Chain Optimisation (Lotus Bakeries). Het is uniek in onze business dat deze vier klanten bereid zijn om op deze manier hun naam aan Smurfit Kappa te verbinden.
Een groot woord van dank aan onze klanten. Mede dankzij hen is deze campagne tot stand gekomen en is onze lancering een groot succes geworden.
Kijk voor meer informatie op www.smurfitkappa.nl of stuur een e-mail naar Diane van der Sanden.