Home Nieuws Euro Shopper artikelen krijgen nieuwe verpakking

Euro Shopper artikelen krijgen nieuwe verpakking

euroshopperDe Euro Shopper producten bij Albert Heijn krijgen vanaf begin 2010 een nieuwe verpakking. Alle producten onder het huismerk krijgen hetzelfde herkenbare uiterlijk. Het nieuwe design bestaat uit de kleuren rood, wit en zwart. De verpakkingen hebben altijd een rode top en een witte onderkant. Het Euro Shopper logo blijft ongewijzigd en staat altijd in de rechter bovenhoek. Door het gebruik van illustraties ziet de klant welk product in de verpakking zit.

De invoering van het nieuwe design gaat geleidelijk plaatsvinden. In de loop van 2010 hebben alle Euro Shopper producten de nieuwe verpakking. De Euro Shopper artikelen worden ingekocht door AMS Sourcing, die door samenwerking met een aantal partijen in Europa zoals Ahold, ICA en Kesko schaalvoordeel kan realiseren voor alle afnemers. Dat schaalvoordeel zien klanten terug in de prijs.

Bron: Albert Heijn/FoodHolland