HomeNieuwsBedrijven en personenERP gaat voor een gezonde toekomst met groei en focus

ERP gaat voor een gezonde toekomst met groei en focus

Er gebeurt genoeg in de wereld. We hebben daarin mee te bewegen, vooruit te kijken en te zorgen dat we met elkaar vertrouwen hebben in een gezonde toekomst. Een gezonde toekomst met groei en focus. Waar staan we nu en waar willen we naartoe?

Daar hebben wij het afgelopen jaar met het MT ‘Het strategisch plan 2026' voor gemaakt. Een plan dat past in de gehele organisatie, met vooruitgang als focus. Alleen mag dit niet ten koste gaan van elkaar, de klant of de organisatie. De komende jaren richten we ons op de pijlers Groei, Klanten en leveranciers, Automatisering, HRM en Duurzaamheid.

Dankzij de overname van Varekamp Coldstores in april 2022 kunnen we de klant nog beter ontzorgen. Van douane- en KCB formaliteiten, tot geconditioneerde op- en overslag, van rijpen tot verpakken. Wij kunnen de klant nu het complete pakket aanbieden, echt laten one-stop-shoppen.

Groei is breed geformuleerd, want groei is ook een verbeterde samenwerking met al onze stakeholders, slimmer met elkaar werken en nog beter omgaan met de wensen van de klant. Samen werken is nog meer aan de orde met alle snelheid en hectiek van deze tijd.

Daarom is HRM een belangrijke pijler in ons strategische plan. De krapte van de arbeidsmarkt, stijgende loonkosten, verandering (wensen en eisen) van de mensen en verregaande automatisering hebben invloed op de invulling van onze (toekomstige) vacatures. Wij willen nog beter onze medewerkers begrijpen, informeren, motiveren en stimuleren tot gezamenlijke doelen.

Groei betekent ook duurzamer werken. Wij willen en moeten daar een steentje aan bijdragen. Hoe kunnen we duurzamer verpakken, rijpen en opslaan? En niet alleen vandaag, maar ook morgen en volgend jaar. Ons duurzaamheidsteam bewaakt onze duurzaamheidsdoelen, maar kan dat niet alleen. Daar hebben we de gehele organisatie voor nodig en daar staan we als MT steevast achter.

Ons plan hoeft niet vandaag gerealiseerd te zijn, maar is gericht op de toekomst. Een gezonde toekomst, waar we elke dag een beetje beter willen zijn dan de dag ervoor.

www.europeretailpacking.nl