De vele interne en externe betrokken partijen en noodzakelijke goedkeuringen maken van het verpakkingsdesigngebeuren een complex proces. Daarnaast krijgen producten een steeds grotere afzetmarkt, is de levenscyclus van een verpakking korter en wordt de product portfolio uitgebreider. Dit maakt het leven van een verpakkingsverantwoordelijke er niet makkelijker op. Bovendien zorgt een gebrek aan efficiëntie en veiligheid in het proces voor veel verloren tijd en onnodige kosten.
A-ton’s drijfveer is om dat te vermijden. Deze jonge organisatie biedt een uniek en innovatief platform om media & verpakkingskettingen te ondersteunen. Dankzij dit systeem kunnen brand owners en retailers grafische processen gemakkelijker automatiseren.
Tijdens de Empack zal A-ton ook nieuwe krachtige inspectietools demonstreren. “Op die manier kunnen verpakkingsdesigns correct beoordeeld worden en kan, indien nodig, efficiënt feedback gegeven worden. Bovendien biedt A-ton de mogelijkheid om verschillende bestanden online met elkaar te vergelijken, iets waar momenteel veel tijd mee verloren gaat”, zegt Bert Van der Perre, Product Manager van A-ton. “A-ton is een betrouwbaar en modulair brand management systeem waarin elke marketeer voordelen zal ontdekken.”
Empack Den Bosch 2012 – Stand R1017
Kijk voor meer informatie op www.a-ton.eu of stuur een e-mail naar info@a-ton.eu.