HomeNieuwsBedrijven en personenDS Smith onderzoekt verandering van consumentengedrag door Covid-19

DS Smith onderzoekt verandering van consumentengedrag door Covid-19

Hoe heeft Covid-19 het consumentengedrag online en in de supermarkt veranderd, met name op het gebied van duurzame verpakkingen? DS Smith, één van de leidende verpakkings- en recyclingbedrijven ter wereld, vroeg Ipsos MORI onlangs dit vraagstuk te onderzoeken.

Denk hierbij aan reputatieschade gerelateerd aan duurzame verpakkingen, nieuwe zorgen met betrekking tot de hygiëne van verpakkingen en meer online aankopen door Covid-19. Dit onderzoek is uitgevoerd onder 9.000 volwassenen in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, België, Denemarken, Finland en Nederland.

Op maandag 23 november organiseerde DS Smith van 14.00 tot 15.00 uur een webinar om deze resultaten bekend te maken. Onder andere Stefano Rossi (CEO van DS Smith Packaging), Wouter van Tol (Head of Sustainability van DS Smith) en Alex Baverstock (Sr. Research Director van Ipsos MORI) waren aanwezig. Ook was er ruimte voor vragen.

www.dssmith-packaging.nl