Home Dossiers Design DS Smith brengt vakantiegevoel naar het verkooppunt voor Ritter Sport

DS Smith brengt vakantiegevoel naar het verkooppunt voor Ritter Sport

Ritter Sport heeft met de zogenaamde ‘Fernweh-Promotion' fans van haar populaire chocoladerepen meegenomen op een zoete vakantiereis naar de droombestemmingen Hawaï, Costa Rica en Marokko. De drie nieuwe seizoenvariaties ‘Hula Hula', ‘Buenos Días' en ‘Marhaba' werden in de detailhandel gepromoot met een opvallende grote golfkartonnen display van DS Smith.

Door het ongewone 3D-effect van de display met exotische bloemen-, fruit- en dierenelementen konden shoppers op de winkelvloer de flair van vreemde culturen van dichtbij ervaren. Als een speciaal soort winkelervaring inspireerde het elke chocoladeliefhebber om de onder de boog gepresenteerde producten te kopen en hun favoriete vakantiemoment mee naar huis te nemen.

DS Smith is beloond met een prijs in de categorie ‘Display' tijdens de Corrugated Board Innovation Awards van dit jaar voor haar grootschalige plaatsing, die even origineel als sterk van identiteit is.

Lees verder