DG Press heeft onlangs een succesvol open huis georganiseerd, waarbij wij (potentiële) klanten een kijkje achter de schermen van onze activiteiten konden bieden. De aanwezigen werden getrakteerd op een close-up ervaring met onze DG-Vision in actie. Ons open huis bood onze gewaardeerde leveranciers ook een platform om hun producten op onze machines te presenteren.
De dag begon rond 08.00 uur toen de eerste exposanten arriveerden en hun stand inrichtten ter voorbereiding op een dag vol innovatie en samenwerking. Om 09.00 uur arriveerden de bezoekers en om precies 10.00 uur betrad onze directeur Remko Koolbergen het podium om het evenement officieel te openen. Na de openingsceremonie kregen de aanwezigen een rondleiding door de fabriek, waarbij ze inzicht kregen in onze activiteiten. Het hoogtepunt van de dag was de eerste livedemonstratie, waarbij een speciaal ontworpen DG-perskaartje met de allernieuwste beveiligingsfuncties werd getoond. Dit omvatte bevestigingstechnologie, onzichtbare UV-inkt, microtekst en meer. Bezoekers waren blij om monsters te ontvangen en de echtheidskenmerken uit de eerste hand te ervaren.
Na deze eye-opening demonstratie kon iedereen genieten van een welverdiende netwerk- en koffiepauze. Onze foodtruck serveerde de beroemde broodjes Broodje Gehaktbal en de Piaggio Ape bezorgde koffie op wielen. De dag werd voortgezet met een reeks presentaties van experts uit de sector en een tweede demo, waarbij de nadruk werd gelegd op het printen van medische inlegvellen door DG Press. Bezoekers kregen uitgebreide uitleg over de drukprocessen en er werden monsters uitgedeeld voor een praktische ervaring met de DG-Vision. Aan het einde van de dag vertrokken alle aanwezigen tevreden, omdat ze waardevolle inzichten hadden verworven in de wereld van DG Press en de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van beveiliging en farmaceutisch drukwerk.
Een onderzoek na het evenement heeft waardevolle inzichten opgeleverd om toekomstige edities verder te verbeteren. En er stroomde positieve feedback binnen van zowel exposanten als bezoekers, wat het succes van het evenement onderstreepte.