Ontwerpbureau Design Bridge heeft onlangs een nieuwe verpakkingslijn ontworpen voor het merk Danerolles. De verpakkingen grijpen terug op wat Danerolles zo bijzonder maakt: de smaak en het gemak van vers deeg in blik, zo meldt Marketing Online in een artikel op haar website. Op de nieuwe verpakkingen staan dan ook illustraties centraal die het ambachtelijke gevoel, de echtheid van de producten en het creatieve proces waarbij iedereen zijn eigen, unieke croissantje bakt moet benadrukken.
In het artikel staat dat elke deegvariant een eigen kleur heeft. Dit geeft de verpakkingen een nostalgisch gevoel en moet de producten laten opvallen in het schap. Het logo is wit van kleur en is schuin gedrukt op de hoek van de openingsrichting zodat deze, ongeacht de plaatsing in het schap, goed zichtbaar is.
De nieuwe range van Danerolles is gelanceerd in de Benelux en Scandinavië en bestaat uit zes verschillende verpakkingen, waaronder croissants, extra large croissants en petits pains.
Kijk voor meer informatie op www.designbridge.com.
Bron: Marketing Online