HomeNieuwsBeurzen en evenementenDe P van Packaging staat centraal op Packaging Innovations

De P van Packaging staat centraal op Packaging Innovations

verpakkingen-1

Neuromarketing inzichten en verpakkingsdesign, de laatste internationale trends van intelligente verpakkingen, verpakkingsontwerp op het hoogste niveau in de competatieve luchtvaartsector, bij Packaging Innovations staat voeding voor de creatieve geest centraal in het masterclass programma. Packaging Innovations is het exclusieve verpakkingsevent voor marketeers en designers. Voorlopers uit de branche brengen frisse perspectieven op het vak en zullen de bezoeker vol nieuwe, toepasbare ideeën laten terugkeren om de concurrentie in het schap met vertrouwen aan te gaan.

pi-2015-logoDe volgende onderwerpen en sprekers staan onder andere klaar op 25 en 26 november aanstaande:

  • Wat zegt ons brein; do’s en don’ts in verpakkingen– Martin de Munnik – Neuromarketing strateeg en auteur van De Koopknop
  • Verpakkingsontwerp op het hoogste niveau; inzichten uit de competitieve luchtvaartsector – Ariane van Mancius – Eigenaar Now New Next
  • Global Packaging trends, o.a. in Intelligent Packaging – Dick de Koning en Johan Glacer – PACKZ
  • Alles is verpakking in het succesverhaal van Nespresso – Wim de Schutter – Marketing Manager Nespresso BELUX
  • Het tijdperk van Emotie is aangebroken – Filip Weymans – Director Marketing Labels and Packaging – Xeikon

Nieuw in België: Packaging Innovations

Na vier succesvolle edities in Amsterdam, zal op 25 en 26 november 2015 de hoofdstad van Europa voor het eerst gastheer zijn van Packaging Innovations. Topsprekers en circa 50 enthousiaste bedrijven met innovatieve technieken, materialen en designs van verpakkingen en productpresentatie vormen het hart van dit unieke B-to-B event. De exclusieve catering en inspirerende omgeving maken het verhaal compleet. Het event vindt plaats in Paleis 10 (Brussels Expo), een architecturaal pareltje.

Gratis voor brand owners, marketeers en designer

Marketeers, designers en brand owners in België krijgen voor het eerst een eigen netwerkevent met de focus op verpakking. Alleen bezoekers die binnen de doelgroep vallen, krijgen gratis toegang tot paleis 10. Reguliere prijs voor een bezoek aan dit exclusieve event is € 150,- per dag.

Kijk voor meer informatie op www.packaging-innovations.be.