Xerox organiseert jaarlijks een wedstrijd “Xerox Best-of-the-Best Contest” onder haar wereldwijde netwerk van Premier Partners. Met deze wedstrijd geeft Xerox haar Premier Partners de kans om elkaar hun beste printwerk te laten zien. Opnieuw kwam het Nederlandse bedrijf De Budelse in de categorie ‘digitale verpakkingen' als een van de winnaars uit de bus. Met inzendingen uit 23 verschillende landen is dit weer een bijzondere prestatie.
De Budelse profiteerde van de recente groei van de digitale verpakkingsindustrie door het creëren van FotoChoco.nl. FotoChoco.nl is een website waarmee klanten gepersonaliseerde dozen van chocolade kunnen laten opsturen als cadeau. XMPie variabele data software maakt het mogelijk de doos met chocola te personaliseren met eigen tekst en foto's. De dozen worden gedrukt op een Xerox iGen4 digitale kleurenpers met een FreeFlow Print Server. Tijdens de kerstdagen alleen al verkocht FotoChoco.nl meer dan 11.000 gepersonaliseerde chocoladedozen, met een opbrengst van meer dan 73.000 euro.
Kijk voor meer informatie op www.debudelse.nl.