HomeNieuwsColruyt bestrijdt dalende consumptie aardappelen met nieuwe verpakking

Colruyt bestrijdt dalende consumptie aardappelen met nieuwe verpakking

colruyt-boni

Boni, het huismerk van Colruyt Group, gaat de dalende aardappelconsumptie bij volwassenen te lijf met een nieuwe bewaardoos. De standaard 5kg verpakkingen sluiten niet altijd aan bij de verbruiksgewoontes van deze doelgroep groep en daarom komt de retailer met een aardappelbewaarbox, die onderverdeeld is in aparte compartimenten, waarin je telkens 2,5 kg aardappelen kan bewaren.

colruyt-logoIn het ene compartiment vind je de zachtkokende aardappel en in het andere de vastkokende variant. Het is een hersluitbare doos die een optimale bescherming biedt tegen groenverkleuring dankzij de minimale lichtinval, waardoor de aardappelen langer te bewaren zijn. De stevige doos zorgt eveneens voor een betere bescherming tegen schokken en beschadigingen, heeft een handvat om hem gemakkelijk te transporteren en is compact om op te bergen. Bovendien kom je geen inspiratie te kort en heb je meteen een voorraad aardappelen voor verschillende toepassingen. Op elke box staan namelijk twee recepten om zowel met je vast- als zachtkokende aardappel respectievelijk een heerlijke gratin dauphino.

Het concept van de duoboxen is een exclusiviteit van Colruyt. De box is in house ontworpen in samenwerking met de cartonier en de aardappelleverancier.

Kijk voor meer informatie op www.colruyt.be.

Bron: AGF.nl