HomeDossiersDesignCoca-Cola lanceert verkleurende verpakkingen

Coca-Cola lanceert verkleurende verpakkingen

cocacola-fabriek-official

Coca-Cola lanceert blikjes en PET-flessen die verkleuren zodra ze goed gekoeld zijn. Zo kunnen consumenten zelf checken of de frisdrank de perfecte temperatuur heeft. In de verpakking is thermisch inkt verwerkt, dat blauw en roze kleurt bij lage koelkasttemperaturen. Deze zomer verspreidt Coca-Cola 106 miljoen van de thermoverpakkingen in Nederland, zo melden diverse media waaronder Marketing Online.

cocacola-logo-2014“Je hoeft je deze zomer geen zorgen te maken of je Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola zero en Coca-Cola life goed gekoeld zijn. Dankzij de ‘coole’ blikjes en PET-flessen kan je direct zien of je favoriete drank de juiste temperatuur heeft. Onze frisdranken zijn, zoals de naam het al zegt, verfrissend op zomerse dagen en smaken het allerlekkerst bij de juiste, ijskoude temperatuur”, zegt Margreet van Staalduijnen, brand manager bij Coca-Cola Nederland, in een artikel op de website van Marketing Online.

Kijk voor meer informatie op www.cocacola.nl.

Bron: Marketing Online