Moonen Packaging organiseert op 8 november een nieuw evenement, genaamd Brainpack. De verpakkingsspecialist uit Weert heeft het evenement ontwikkeld als platform voor de combinatie van duurzaam ondernemen en verpakken. Werkelijk alles wordt uit de kast gehaald voor een bruisende en inspirerende dag voor iedereen, die te maken heeft met groen ondernemen en verpakken.
Tijdens een gevarieerd programma vol informatie en ontspanning wordt het onderwerp van alle invalshoeken belicht. Onder anderen Ruud Koornstra, Creatieve Koppen, Social Addicts en de Club van 30 staan op het programma, evenals Willem Lageweg van MVO Nederland. Greenchef Olivier van der Staal geeft de catering van het evenement een duurzame twist met bijzondere culinaire creaties.
“Het wordt een bijzonder evenement waarop we willen laten zien wat we nu al kunnen”, vertelt marketing manager Paul van Dijk. “En wat er in de toekomst zoal mogelijk is voor klanten uit de industrie, food- en retailsector. Dat is voor iedereen weer anders Daarom willen we dit evenement gebruiken als inspiratiebron vanuit verschillende perspectieven. Brainpack is geslaagd als iedereen aan het eind van de dag op de hoogte is van zowel kansen, mogelijkheden en middelen om groen te ondernemen met verpakkingen. Dat doen we door mensen en kennis op gebied van verpakken en groen ondernemen samen te brengen. Door creativiteit met innovatie te verbinden, het gebruik van sociale media te belichten en inspirerende verhalen te vertellen. Door het brede publiek is dit een unieke gelegenheid om tot nieuwe ideeën te komen, waar een hele keten iets aan heeft. Aan ons zal het niet liggen; we gaan ze verrassen en verbazen, boven hun verwachting!”
Kijk voor meer informatie op www.brainpack.nl.
Bron: AGF.nl